Wednesday, July 14, 2010

bufday saper???

salam semua!!!
esok ada birthday,
birthday saper yea!!
kawan akulah...
tak sabar rasanya...
meti kak 6 and pretend like nothin happen first :(
hahaha...kesian si izzati...
nak kenal dia..
ok,klik kat nama ni.. izzati ismail
kilik jerr...!!
tak yah malu2..
gelilah aku..

esok nak kena kan dia habis2...
makan kek cokla..khas dibuat oleh aku..
power tak??eh..
perasanlah aku nie..
tak perr,kalau tak kita yang puji diri sendiri.
siapa lagikan yang nak puji..

oklah...want to wish her..

"HAPPY BIRTDAY"
-Kak6foreverlahh!!-

No comments:

Post a Comment

noktah cinta <3

Wednesday, July 14, 2010

bufday saper???

salam semua!!!
esok ada birthday,
birthday saper yea!!
kawan akulah...
tak sabar rasanya...
meti kak 6 and pretend like nothin happen first :(
hahaha...kesian si izzati...
nak kenal dia..
ok,klik kat nama ni.. izzati ismail
kilik jerr...!!
tak yah malu2..
gelilah aku..

esok nak kena kan dia habis2...
makan kek cokla..khas dibuat oleh aku..
power tak??eh..
perasanlah aku nie..
tak perr,kalau tak kita yang puji diri sendiri.
siapa lagikan yang nak puji..

oklah...want to wish her..

"HAPPY BIRTDAY"
-Kak6foreverlahh!!-

No comments:

Post a Comment

noktah cinta <3