Friday, November 5, 2010

penat gurl!! ^_^

salam,
hai everyone..
tahu tak..mestilah tak tahukan??
aku dah buat blog baru but that's one so special
untuk cinta ..hahahaha
saja jer menggatal kejap-kejap hah!!

cam dah lama jer tak updatekan??
so sekarang ni aku nak update puas-puas.....
aku ada jango...kau camna lak?
what??tak tahu apa tu?ok klik here
klik tau,jangan tak pulak!!!

ok,aku berjaya kiss dia..hahaha.
GOTCHA
tapi after a few minutes i got flu..
hakhakhak..virus tersebar...takutnya
tapi,aku dah ok!!.... love
i'll stay by ur side..just don't walk away

No comments:

Post a Comment

noktah cinta <3

Friday, November 5, 2010

penat gurl!! ^_^

salam,
hai everyone..
tahu tak..mestilah tak tahukan??
aku dah buat blog baru but that's one so special
untuk cinta ..hahahaha
saja jer menggatal kejap-kejap hah!!

cam dah lama jer tak updatekan??
so sekarang ni aku nak update puas-puas.....
aku ada jango...kau camna lak?
what??tak tahu apa tu?ok klik here
klik tau,jangan tak pulak!!!

ok,aku berjaya kiss dia..hahaha.
GOTCHA
tapi after a few minutes i got flu..
hakhakhak..virus tersebar...takutnya
tapi,aku dah ok!!.... love
i'll stay by ur side..just don't walk away

No comments:

Post a Comment

noktah cinta <3